:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Saturday, March 25, 2006

٭
سلام . اولین سلام سال 85 . امیدوارم که سال خوبی رو شروع کرده باشین و روزهای خوبی رو بگذرونین .
دوباره ممنونم از تمام دوستانی که ای میل ، آفلاین و کامنت گذاشته بودن . مرسی از همگی . منهم چند روز اول تعطیلات رو مسافرت بودم و دیشب رسیدم اما همچنان درگیر مهمونداری و مهمونی رفتن هستیم تا آخر تعطیلات و همچنان استراحت بی استراحت . از امروز هم که شرکت بودم . خوبه که دوباره چند روز تعطیله وگرنه از پا می افتادم . به اندازه یکدنیا خسته ام .
یک هفته سروکله زدن با جغله دیگه برام انرژی نذاشته . شیطونک خستگی هم حالیش نیست . فقط بازی و بازی . ولی دلم برای شیطنتها و شیرین زبونیهاش تنگ شده حسابی .
اما یه مسئله جالب . قبل از اینکه برم تعطیلات یه آفلاین برای همه دوستان فرستادم به این مضمون که :
سلام . من دارم دوشنبه شب میرم . فکر نکنم دیگه همدیگه رو ببینیم . منو فراموش کن و بخاطر تموم بدیهام منو ببخش . از طرف سال 84 .
بعضی از دوستان مطلب رو گرفته بودن و برام پیغام گذاشته بودن . بعضی دیگه فکر کردن که من دارم میرم و باهاشون خداحافظی کردم . بعضی فکر کرده بودن که این پیغام براشون اشتباهی اومده . بعضی دیگه هم ناراحت شده بودن که چرا این آفلاین رو براشون گذاشتم و بعضی دیگه هم ....
دوستان خواهشم اینه که مطلب رو دوباره بخونین . اگه دقت کرده باشین دوشنبه شب سال تحویل شد و سال 85 شروع شد . این به این معنی بود . من نه خداحافظی کردم که برم ، نه فراموشتون میکنم و نه خواستم که فراموشم کنین ، نه پیغام اشتباه فرستادم و نه هیچ چیز دیگه .
این فقط یه SMS بود که برام فرستاده بودن . یه پیغام بود از طرف سال 84 به شما که همه بدیهای سال 84 رو فراموش کنین و سال 85 رو بخوبی شروع کنین . بنظرم جالب اومد گفتم واسه همه بفرستم . همین .
شاید یه مدت بخاطر مهمونی بازی نتونم چیزی بنویسم اما دوباره با نوشته های جدید برمیگردم .
یه بار دیگه سال نو رو به همگی تبریک میگم و آرزوی روزهای خوب و خوش برای همه دارم .





|



Comments: Post a Comment

Home