:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Sunday, August 21, 2005

٭
از خاله زنك بازی بدم مياد بخصوص در محيط كار .
به من چه كه كی داره چيكار ميكنه ؟ به من چه كه كی چی ميخره يا چی ميفروشه ؟ به من چه كه ......
هر كسی كارهای شخصيش بخودش ربط داره نه به ديگران . اگه به من مربوط باشه خوب بهم ميگن . اگه نباشه كنجكاوی نميكنم كه بدونم چی ميگذره .
یه همکار عزيز فوق العاده كنجكاو ( فضول!!؟؟) داریم که دلش ميخواد از همه چی سردربياره . هركی تلفنی داشته باشه ‏يا با كسی صحبت كنه خودشو ميكشه تا بفهمه جریان چی بوده . اینروزها هم حسابی خوره شده . ميونه ش با يكی ديگه از همكارها تا حدی شكرآب شده چون اون همكارمون به ايشون نگفته كه خونه خريده . اينم مياد پيش من كلی حرف پشت سرش ميگه . بهش ميگم عزيز من اگه حرفی هست چرا بخودش نميگی که کدورتها برطرف بشه . ميگه تو بهش بگو كه من اين حرفهارو زدم و ازش دلخورم . ميگم آخه به من چه ربطی داره . من ازاينكارها هيچ خوشم نمياد . به من چه كه آتيش بيار معركه بشم . به من چه كه حرفهای تورو به اون انتقال بدم . ميگه آخه احساس ميكنم تو همه حرفی رو به اون ميگی . ميگم خوب اون حرفهای خودمه نه حرفهای ديگران .
نميدونم از دستش چيكار كنم . امروز ديگه حسابی كلافه شدم . بهش گفتم ببين ! اين حرفها به من هيچ ربطی نداره توی كارهائی كه به من مربوط نيست دخالت نميكنم . اگه حرفی داری برو به خودش بگو .
يكی نيست بگه بابا به كارت برس . چيكار به اين كارها داری آخه . عجبا !!!





|



Comments: Post a Comment

Home