:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Monday, November 29, 2004

٭
اینروزها با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ، خیلی از شرکتها و کارخونه ها دست به تعدیل نیرو زدن و کارمندهاشون رو بازخرید میکنن . شرکت ما هم یکی از همونهاست . دیروز 15 نفر از کارمندهارو بازخرید کردن . خیلی ناراحت شده بودم . نگران بودم که چطور میتونن کار پیدا کنن چون مشکلات بعضی هاشون رو میدونستم .
با معاون مدیرعاملمون صحبت کردم . ایشون گفتن چاره ای نداریم . اینها هم جزو نیروهای ناکارآمد بودن و بودنشون نفعی به حال شرکت نداشت . وقتی خوب فکر کردم دیدم حق با ایشونه . چون در عمل بعضی هاشون از صبح که توی شرکت بودن بیکار مینشستن . به ایشون گفتم خوب حالا من کی حکم بازخریدی رو میگیرم . گفتن خواهی گرفت ولی نه به این زودی . میگفتن توی جلسه ای که هیئت مدیره داشته و تصمیمی که گرفتن ، درصورتی که وضع همینطور پیش بره و شرکت به هم بخوره ، یکی از آخرین نفراتی که باید از شرکت بره تو هستی . چون از نیروهای فعال شرکتی و همه مدیران از کار و رفتارت راضی هستن . بعد خندیدن و گفتن اینو هم بگم که اگه شرکت ورشکست بشه تو باید میز و صندلیها رو بفروشی و در شرکت رو ببندی و بری . نمیدونم چی بگم . از طرفی از شنیدن نظرشون در مورد خودم و کارم خوشحال بودم ولی باز دلم برای بازخریدیها میسوخت . دیشب از فکرشون بیرون نمیرفتم . اما امروز که با رئیسم صحبت کردم خیالم تا حدی راحت شد . اینطور که ایشون گفتن بازخریدیها تمام حق بازخریدی رو میگیرن ، تا آخر سال هم حقوقشون هر ماه پرداخت میشه ، عیدی و پاداش هم بهشون تعلق میگیره . خوب بازم بهتر شد . امیدوارم که بتونن کار مناسبی پیدا کنن . خدا کنه اوضاع از این بدتر نشه .





|



Comments: Post a Comment

Home