:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Sunday, February 11, 2007

٭
دوست عزيز خانم يا آقاي Affetmek ، مرسي از اينكه به وبلاگم سر زدين و نظر دادين اما مسئله اي كه بايد خدمتتون عرض كنم اينه كه من نميدونم شما كدوم سايت ترك رو منظورتونه ؟ من كجا چيزي نوشتم ؟ اگه توضيح بدين ممنون ميشم . موضوع ديگه اي كه بارها توضيح دادم و اينبار هم محض اطلاع شما تكرار ميكنم اينه كه زماني كه ميخواستم اين وبلاگ رو رجيستر كنم ( حدود 4 سال پيش ) دوست داشتم با آي دي دريا باشه ولي قبل از من رجيستر شده بود . دريائي هم به همچنين . خيلي اسمهارو امتحان كردم ولي دوستان باذوق زودتر از من رجيستر كرده بودن . تنها آي دي كه از من قبول كرد همين درياجون بود كه چند ساله تحت همين اسم مطلب مي نويسم . بارها هم سعي كردم تغييرش بدم ولي نشد .
خود منهم زياد از اين اسم راضي نبودم ولي يه جوري باهاش كنار اومدم و ميشه گفت بهش عادت كردم . شما هم به خوبي خودتون ببخشين . شايد به مرور زمان اين اسم براتون عادي بشه البته اگه قصد اينو دارين كه دوباره به اينجا بياين .
بازم ممنون از لطفي كه داشتين و اگه اينجا اين مطلبو توضيح دادم فكر كردم شايد براي بقيه دوستان هم سئوال باشه و اميدوارم كه جوابتون رو گرفته باشين :)
و تو اي دوست ،
كاش عظمت در نگاه تو باشد ،
نه چيزي كه به آن مي نگري .





|



Comments: Post a Comment

Home