:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Tuesday, October 31, 2006

٭
به لطف دوستان !!! کامپیوترم ویروسی شده بود حسابی . چند بار ویندوز عوض کردم ولی افاقه نکرد تا اینکه مجبور شدم درایو اصلی رو یه بار پاک کنم و دوباره بسازم . خوشبختانه درست شد اما با این سرعت پائین اینترنت ، نصب کردن برنامه هائی که احتیاج به اینترنت داشت خیلی سخت بود . الان وضعیت کامپیوترم توپه توپه ولی توبه کردم که دیگه روی هیچ لینکی کلیک نکنم حتی اونهارو که دوستام برام آفلاین میذارن .
میگم این ویروسی شدن یه خوبی برام داشت اونهم اینکه با نصب انواع ویندوز و راهکارهاش آشنا شدم . تا چند وقت پیش میترسیدم حتی فایلی رو پاک کنم و برای کوچیکترین کاری کامپیوتر رو میبردم واسه تعمیر اما الان دیگه خودم حسابی اوستای کار شدم :))
به هرحال مرسی دوستان!!! عزیز . امیدوارم به اون نتیجه ای که میخواستین رسیده باشین ولی اینو هم بدونین آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است :)





|



Comments: Post a Comment

Home