:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Saturday, October 21, 2006

٭
یه وقت به خودم اومدم و دیدم 4 سال گذشته که دارم وبلاگ مینویسم .
این قافله عمر عجب میگذرد !!!
انگار همین دیروز بود که فکر درست کردن یه وبلاگ به سرم افتاد و با این جمله شروع کردم که : بنام او . بنام خالق هستی و عشق و به همین ترتیب نوشتم و نوشتم تا امروز .
شعر نوشتم ، داستان نوشتم ، خاطره نوشتم ، از دغدغه هام گفتم ، از سفرهام گفتم ، از کارم ، از خونواده و از جغله شیطون تعریف کردم .
فحش شنیدم ، گلایه شنیدم ، انتقاد شنیدم اما بیشتر از همه اینها محبت و بزرگواری دیدم .
از شما ، از شما دوستان عزیزی که همیشه به وبلاگم سر زدین و مطالب و نوشته های منو حتی اگه بی محتوا و بی معنی بود خوندین و تحمل کردین . برام کامنت نوشتین ، آفلاین گذاشتین و ای میل فرستادین . راهنمائیم کردین ، پیشنهاد دادین و تشویقم کردین . مرسی .
ممنونم بابت اینهمه لطف و محبت .
به هرحال یه جورائی تولد وبلاگم مبارک :)





|



Comments: Post a Comment

Home