:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Saturday, May 06, 2006

٭
بابا و مامان رفتن مسافرت و دوباره چند روز باید تنها سر کنم . تولد جغله شیطونک بود و نمیشد که نباشن . منهم که طبق معمول همیشه ، بهم مرخصی ندادن . دیروزکه تنها شدم ، از سر بیکاری نشستم به فیلم دیدن . من اگه خودم تنها توی خونه باشم فقط PMC رو نگاه میکنم ولی دیروز برحسب تصادف کانالهای Multivision رو چک میکردم ، دیدم یکیشون یه فیلم جالب داره که تا آخر دیدم و خیلی خیلی هم خوشم اومد . خوبیش این بود که یکبار عصر دیدم ، یه بار هم دوباره شب تکرارش کرد .
بعد از مدتها که فقط فیلمهای اکشن و بزن و بزن رو بخاطر بابا تحمل میکردم یا اینکه اصلاً نمیدیدم ، این یکی خیلی چسبید . یه فیلم رومانتیک و لطیف به اسم First Daughter که داستان زندگی دختر رئیس جمهور آمریکا ( البته رئیس جمهور خیالی ) بود با بازی قشنگ Katie Holmes و Marc Blucas . خلاصه با دوبار دیدن فیلم کلی ذوق مرگ شدم .





|



Comments: Post a Comment

Home