:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Monday, May 01, 2006

٭
همه دنیا دارن از کتاب کد داوینچی نوشته دن براون و فیلمی که بر اساس کتاب ساخته شده حرف میزنن و درموردش بحث میکنن ولی من سه ماهه کتابشو خریدم و فقط 20 صفحه شو خوندم و همینطور گذاشتم روی میزم تا ببینم کی میتونم بقیه شو بخونم . از من که یه وقتهائی در روز 2 تا کتاب میخوندم و معروف شده بودم به کرم کتاب خیلی بعیده . دیگه بیحوصلگی هم حدی داره بخدا .
خیلی خوب بودم پنجشنبه هم یه سرمای درست و حسابی خوردم که دیگه شده نور علی نور . از بس حالم بد بود شنبه هم شرکت نرفتم . حس و حال هیچ کاری رو ندارم . اگه بخاطر کارهام مجبور نبودم ، چند روز دیگه هم شرکت نمیرفتم تا این سرماخوردگی دست از سرم برداره . امان از این عطسه و سرفه و سردردهای تمام نشدنی .
راستی در عین بیحوصلگی و تنبلی 2 تا آلبوم از Crazy Frog دانلود کردم خیلی با نمکه . خوشم اومد :)





|



Comments: Post a Comment

Home