:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Saturday, February 25, 2006

٭
برگزیده هایی از نامه ای به قلبم :
قلب من ، من هرگز تو را سرزنش و محکوم نخواهم کرد .
هرگز از آنچه می گویی احساس شرم نخواهم کرد .
می دانم که تو فرزند محبوب خدا هستی و او ترا در پناه پرتو عشق و جلال خویش می گیرد .
قلب من ، من به تو ایمان دارم .
من طرفدار تو هستم و همواره برایت دعا می کنم . دعا میکنم که به کمک و حمایتی که احتیاج داری ، برسی .
قلب من ، من به تو ایمان دارم . معتقدم که تو عشقت را با هر کس که به آن نیاز داشته باشد یا شایسته اش باشد قسمت خواهی کرد . معتقدم که راه من ، راه توست .
از تو می خواهم به من اعتماد کنی .
بدان که به تو عشق می ورزم و می کوشم که تمام آزادیی را که برای شادمانه تپیدن در سینه ام به آن نیاز داری ، به تو بدهم .
هر کاری لازم باشد انجام می دهم تا هرگز از حضور من در گرداگردت احساس دلتنگی نکنی .
پائولو کوئیلیو - مکتوب اول





|



Comments: Post a Comment

Home