:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Saturday, November 26, 2005

٭
اين كامپيوتر داشتن و نداشتنش دردسره . پنجشنبه شب ميخواستم آنلاين بشم ديدم پيغام ميده كه مودم رو نميشناسه . ای بابا ... منكه ظهر آنلاين شدم و مشكلی نبود .
چند بار سعی كردم ‏مودم رو نصب کنم ، نشد . چند بار كامپيوتر رو Restart كردم ، بازم نشد . كامپيوتر رو خاموش كردم و صبر كردم . دوباره روشن كردم ، اما نشد . رفتم از Control Panel ببينم موضوع از چه قراره . جالب اينجا بود وقتی Device Manager رو باز كردم صفحه سفيد سفيد بود و هيچ مشخصاتی رو نشون نميداد . ميخواستم مودم رو دوباره نصب كنم نميشد . تا ساعت 3 نصف شب باهاش كلنجار رفتم اما درست نشد كه نشد . منهم خسته شدم و خوابيدم .
صبح كه بيدار شدم كامپيوتر رو روشن كردم بلكه معجزه ای شده باشه . اما كماكان همون حالت ديشب بود . فكر كردم نكنه مودم سوخته باشه . دل و جيگر كامپيوتر رو باز كردم اما در ظاهر همه چی سالم بود . فكر كردم دوباره ويندوز رو نصب كنم ببينم چی ميشه كه درست شد . خلاصه روز جمعه تا ساعت 1 نصف شب مشغول نصب برنامه های از دست رفته بودم . بابام ميگن كامپيوترت باهات قهر كرده . فهميده چه نقشه ای براش داری ولی به خاطر همين بازی درآوردنهای كامپيوترم كلی چيزها ياد گرفتم . مثل همين نصب ويندوز كه قبلاَ اگه احتياج داشتم كسی ديگه برام اينكارو ميكرد .





|



Comments: Post a Comment

Home