:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Tuesday, March 29, 2005

٭
سلام . یه سلام گرم به همه دوستهای گل .
بعد از یه مدت استراحت کوتاه دوباره برگشتم که بنویسم . نوشتنی زیاده اما در اولین فرصت .
فقط اومدم تشکر کنم از همه دوستانی که کامنت نوشتن ، آفلاین گذاشتن و ای میل فرستادن . ممنون از لطف و محبت همگی . وقتی که آنلاین شدم و اونهمه آفلاین و ای میل رو خوندم کلی خوشحال شدم . یه شادی همراه با غرور از اینکه اینهمه دوست خوب دارم که به یادم بودن و منو غرق لطف و صفا و محبتشون کردن . مرسی :)
ممنونم از دوستانی که ای میل فرستادن ولی خودشونو معرفی نکردن . دوستان خوب همونطور که پیشترها هم گفتم من ای میلهائی که بدون اسم و آدرس باشه پاک میکنم بنابراین منتظر جواب نباشین . اگه لطف کنین و ای میلها رو با اسم بفرستین ممنون میشم و دیگه باعث شرمندگیم نمیشه که پاک کنم و جواب ندم .
بازم مرسی از همه :)





|



Comments: Post a Comment

Home