:: Forbidden Notebook :: دفترچه ممنوع ::
دفترچه ممنوع




Wednesday, November 03, 2004

٭
من مطلب زیاد مینویسم و بیشتر مواقع وبلاگم به روزه و نوشته های جدید داره . ولی چند روزه چیزی ننوشتم . چون میخواستم موضوعی که چند شب پیش در مورد ازدواجهای اینترنتی عنوان کرده بودم ، همچنان بالای صفحه باشه تا کامنتهای بیشتری جمع کنه و همین نظرات ، زمینه ای بشه برای بوجود اومدن یه بحث شاید تازه . خیلی دوست داشتم نظرات دوستان و ویزیتورهای وبلاگم رو بدونم اما متأسفانه چند نفر بیشتر نظر نداده بودن .
بطور متوسط وبلاگم روزانه 30 تا 40 ویزیتور داره که نسبت به تعداد بازدیدها ، کامنتهای اون مطلب زیاد نبود . البته من هرچی که مینویسم کسی رو مجبور نکردم و نمیکنم حتماً کامنت بذاره ولی در مورد این مطلب دلم میخواست دوستان و بازدید کنندگان بیشتری نظر میدادن . به هر حال ممنون از همه که خوندین و کامنت گذاشتین و خوندین ولی کامنت نذاشتین .
دیگه اینکه توی یکی از نوشته هام برام کامنت گذاشته بودن که کینه هارو باید فراموش کرد .
باید بگم من از هیچکس هیچ کینه ای به دل ندارم . درسته که دروغ شنیدم ، ریا دیدم ، ناراحتی کشیدم و خیلی مسائل دیگه که جای گفتنش نیست ، اما کینه ندارم . ناراحتی من از اینه که چرا بازیچه شدم . همین .
یه مطلب دیگه اینکه دوستانی برام ای میل میفرستن که متأسفانه نمیشناسم یا شاید میشناسم ولی با ای میل آدرسشون آشنائی ندارم . همینجا از این دوستان خواهش میکنم اگه برام ای میل میفرستن با ذکر اسم باشه یا یه جوری خودشون رو معرفی کنن چون من ای میلهای ناشناس رو بدون خوندن پاک میکنم . مرسی .





|



Comments: Post a Comment

Home